Läs det här!

Hej alla bloggare där ute!
Det är så att jag ofta trasslar till saker, väldigt ofta, och jag är ingen person som brukar fixa mina egna problem, jag tycker nämligen att det är roligare att fixa andras och det kan göra mig till en ganska irreterande person. Men när jag gör samma misstag som mina kompisar gör märker jag hur svårt det är att följa sina egna råd. Varje gång något blir svårt eller mer allvarligt så flyr jag från det och inte går något åt saken, och det är också väldigt lätt för mig att döma andra utan att tänka efter först. Det jag vill lära mig är att se lite mer utåt, för just nu är jag inte precis den bästa vännen man kan ha, även fast jag försöker göra mitt bästa, det är som om allt jag försöker göra bra blir dåligt eller så gör någon annan det bättre en jag. Så jag lägger av, bara slutar för att jag inte är beredd att göra uppofringar, jag känner att det inte är någon ide att ens försöka. och det är jobbigt, som jag alltid har höga planer men det blir aldrig av. Jag borde nog lära mig att satsa på att göra något mindre. Bli inte som jag och fly iväg från saker, för tillslut så blir man så besviken på sig själv så man inte ens försöker. det är vad jag alltid säger till andra att göra, men jag följer det inte precis själv. Andra kanske gör det bättre, men det betyder inte att du gör det dåligt, och kom ihåg att även ett högt ton börjar på marken. du behöver inte vara bäst, du behöver bara vara bra...
Fortsätt Läsa mina inlägg!

//Exsson94 ♥

Kommentarer
Postat av: nellie

känner igen mig väldigt mkt :)

2008-03-23 @ 19:28:19
URL: http://nellietopalidou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0